6 mars 2012

Gissa vem som kom i tid till skolan idag? Jag!
Och jag hann äta en stor frukost, göra mig snygg osv, rätt väldigt sjukt nöjd.
Nu har jag digitalt skapande och ska planera hur jag vill göra min gif, tror jag ska göra en tjej som rör om i en kopp det blir nog prima ballerina, eller göra en tjej som ryktar en pålle tyckte min lärare hehe..
Jag har lunch om en timme och efter det så ska jag och mina fina filmvänner göra om musikvideon för det vi filmade in dög inte. Så det har jag framför mig, och efter att jag kommit hem ska jag antagligen hjälpa till att laga middag, träna på mitt svenska tal som är tills imorgon, träna på mina sambegrepp och kanske ta en dusch.
Fullt upp i mitt liv för tillfället.
Galeeet trött tjej för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag fattade all tips! :D Det var det som gjorde mig så taggad på att lära mig mer, haha! :P <3

2012-03-06 @ 15:27:39
URL: http://mimmitho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0