Dagens ridpass 21/3

Idag hade jag Joey och vi red dressyr. Tränade mest på framdelsvändningar och slutor.
Han var rätt stel och hård i munnen i början av lektionen men lättade nästan helt i slutet och jag är toppen nöjd, han stressade inte upp sig någonting alls!
Även fast vi inte fick till slutorna helt så känns det bra och han arbetade ordentligt ändå.
Nu är jag dock helt slut i kroppen, ska borsta tänderna och kolla big brother innan jag ska slagga. Får se om jag läser igenom mina idrotts anteckningar också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0