Dear god,

Jag däckade totalt igår, käkade middag sen skulle jag kolla på filmen. Jag såg filmen men slumrade till emellan åt men sen så somnade jag helt. Vaknade av att mamma stirrade på mig hahah då låg jag med kläder och allt på i sängen så sen fixade jag iordning mig och somnade vid 22.00 (!)
Vaknade vid 7 och trodde att jag skulle upp men somnade snabbt om och vaknade nu vid 10, ska ta och pallra mig till saker och få lite vettiga saker gjorda. Ge kärlek till min finaste ängel bland annat.
Aldrig trodde jag väl att en häst skulle betyda så mycket i mitt liv Joey faktiskt gör, man vet aldrig vad framtiden för med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0