Ett tråkigt inlägg om dagen osv.

Har precis kommit ut från en timme i duschen, har längtat hela dagen så det blev en väldigt lång en!
Nu är jag iallafall otroligt fräsch, har käkat kinamat och är allmänt nöjd faktiskt.
Åkte ju till stallet tidigare idag och borstade Joey och pratade en jävla massa med Sofia, behövdes verkligen.
Hade planerat att åka till Jessica och ta en promenad med henne och Sofia för att Jessica fyller ju faktiskt år idag, grattis igen!
Men så blev det inte då jag inte hann med tiden dem hade bestämt, lite synd :/
Nu ska jag nog försöka mig på att skriva lite på min sam uppsats om Vietnamkriget.. kan inte ett skit och vi får inte använda wikipedia som källa - DÖDA MIG

Kommentarer
Postat av: LinnD

var med i min frågestund! glöm inte att alla som frågar blir länkade!! :D

2012-03-30 @ 22:39:14
URL: http://linndelwer.blogg.se/
Postat av: Johanna -11 år hästblogg!

Åh,kom precis in här på din blogg..Måste bara säga WOW vilken bra blogg,här kommer jag fortsätta läsa och kommentera!:D

2012-03-31 @ 07:14:54
URL: http://ungallroundryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0