Helvetesdagen vare ja

Börjar dagen med att försova mig, sen har det ju regnat och vart allmänt gosigt väder. När vi ska ut och orientera så börjar det hagla/regna och jag snubblar och har mig. Gick mer än vad jag sprang och chillade galet. Plockar pinnar ur håret på mattelektionen. Det går bra nu!
Ska ta mig upp till stallet en sväng och sen hem och duscha, känner hur jag skulle vilja ta mig en varm fräsch dusch, aaah
bilden får tala för dagens känsla än så länge.. har dock kunnat vara på någorlunda bra humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0