Måndagen den 26 mars 2012

Ja men tjena bloggen, då försov man sig en vacker morgon som denna. Tror jag behöver sova mer.. men anyway ska försöka fixa mig pretty faaast och dra till skolan och engelskan. Igår låg jag i evigheter i sängen(najs!) så jag kom inte upp till stallet förrns runt 15:20. Red och pysslade och sen blev jag bjuden på tacos hos le brothers girlie, kollade på en hemsk film som va sjukt bra och tröttis som man va så vilade jag ögonen lite hehe.
Med andra ord så fixade jag och pappa inte abonemanget igår så det får bli idag istället, tagga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0