Morgonkvisten

Sitter och mumsar i mig en macka såhär innan skolan, ska gå om sådär 5 minutiiis. Idag är det checkpoint eftermiddag, man ska träna eller ta igen det man ligger efter i. Jag borde göra matte men har inte tränat så kan inte köra av prov. Så ja.. blir väl till o sluta 12, vilken otur!
Dock måste jag fixa middag till ikväll och så blir det buss till stallet. Som varje onsdag väntar ridlekis och ridlektion.
Jag tror att jag håller på att bli lite sjuk, snörvlar och nyser som attans inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0