Oh god

Har så sjukt mycket som händer i mitt liv för tillfället så vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Skolan har nog aldrig varit så jobbig förut och hemma är de grejer som händer.
Insåg efter den här helgen att jag är en ganska stark person ändå, känns rätt skönt att veta även fast det är jobbigt också.
Har huvudvärk och magont för skolan, det är så sjukt mycket grejer. Musikvideon ska göras om imorgon, på onsdag är det svenska talet och på fredag är det sam prov. Sen ska jag göra ett foto-repotage, en plocksida till min tidning(vet inte ens vad eller hur jag ska göra) och så ska jag plugga igen 2 delar på matten samtidigt som vi ska börja med en ny del nu på onsdag.
© Cecilia Nordh-Lindsjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0