Onsdag

Sitter och käkar middag, väldigt tidigt men så blir det när man ska ta sig till stallet och har ridlekis och ridlektion. Fick bli en sånn dag helt enkelt.
Sofia ligger och sover i min säng, får ta och väcka henne för snart ska vi dra. Jag hoppas verkligeeeen att det blir hoppning idag då jag behöver få taggas till lite och vad gör mig inte mer taggad än att hoppa en taggad Joeygull? Inget skulle jag tro,
När jag kommer hem blir det duscha, plugga matte och mysa ner mig framför tv:n eller datorn.

Kommentarer
Postat av: s

roooompa

2012-03-21 @ 17:10:00
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0