Så knasigt det kan bli

Blev varken ridning eller ridlekis idag, ridningen var ju som sagt flyttad och det kom inga barn till ridlekis. Så jag åkte upp till stallet för att äta middag i princip, hehe. Borstade Joey en snabbis också men fick bråttom och var tvungen att rusa.
Imorgon är det Internationella kvinnodagen, vilket innebär tema dag för vår skola. Ska lyssna på en föreläsning på första passet på förmiddagen och andra passet på förmiddagen blir värderingsövningar. Hoppas att jag slutar efter detta och att vi inte fortsätter med schemat.
© Cecilia Nordh-Lindsjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0