When you move me everything is groovy

Hemma efter några timmar i stan med musikvideo, gick rätt bra idag tycker jag. Vi har en hel del material att arbeta med och mer ska vi fixa nästa gång är tanken.
Ska träna lite på sam begreppen och borde träna på talet men vill helst vara helt själv hemma och det är jag inte så fan på den. Sen ska det göras lasange, mumsiii.
Men nu ska jag sätta mig ner med bra musik i öronen och svara på era frågor som ni har skickat in, ska bli kul för ni har verkligen ställt bra frågor!
© Cecilia Nordh-Lindsjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0