You make me feel important

Kom precis på att jag har massa plugg som jag skulle gjort idag, men istället så har jag gjort typ ingenting. Tittat på film, sovit och bara varit. Slöseri med tid, menmen nu är det som det är.
Imorgon ska jag alltså hinna med stallet på förmiddagen är det tänkt, sen duscha och plugga lite. Får se om jag och bror skulle träffa syster, får höra lite med henne om den saken.
Ska försöka hinna fota lite på mitt fotorepotage imorgon också, vore ju skönt att ha det gjort menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0