Äntligen fredag!

Idag börjar jag inte förns 14.05 typ och håller på till 14:55 då vi har muntliga matte nationella.
Innan detta ska jag klippa topparna iih, hoppas det ser snyggt ut och inte så äckligt som nu.
Efter nationella går jag hem och käkar nått innan pappa skjutsar upp mig och mina tävlingsgrejer till stallet för packning,smörjning och frisering utav häst.
På lördag är det hopptävling på täby ryttarcenter vid 17:00 så ska vara i stallet hela dagen nästan på lördag för att skölja av häst och lägga ner tid på en rejäl ryckt!
Ska bli kul att tävla igen :) hoppas bara att det går bra också, har lite för höga förväntnignar dock tror jag.
vad fan i helvete gör jag på hästen? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0