Better mood

Sådär, efter en långfräscha till sig dusch så är jag på bättre humör och mår allmänt mycket bättre.
Väntar på en (för) sen middag, heheh blir tunnbrödsrulle tror jag om ni kände att ni ville veta ;)
Det var verkligen mysigt i stallet idag, nu när jag är på lite bättre humör ska jag berätta min dag lite mer detaljerat.
Först vaknade jag och Christoffer vid typ 11 eller nått, så låg vi och drog oss men inte lika länge som vanligt, framsteg haha.
Sen snackade jag med Elisa och fick skjuts upp till stallet, vi pratade massor sen gick vi ner till hagen som Maud har öppnat upp lite mer nu! Så hästarna stog och mumsade gräs. Ropade på Joey men fick ingen reaktion, kom lite närmare så kom han, blev så himla glad :)
Sen ryktade vi ett bra tag, för pållarna hade ju självklart tagit sig några rull i hagen. Jag passade på att trimma Joey bakom öronen, klippa kronranden och hovskägget i allmänhet och rycka manen/pannluggen. Så nu ser han lite vårdad ut iallafall.
Sen red vi ut barbacka och pratade på rätt friskt ännu en gång :p
Toppen mysig dag, nu ska jag chilla som fasiken. Imorgon ska jag åka till stan och träffa Fellan,Rebecka, Mikaela och Marina. Det var för länge sen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0