Burn

Har ni någongång känt er ledsna över någon kommentar som man inte kan tolka om det finns en sanning i eller inte?
Jag tycker att det är så himla jobbigt, och dagens dubbelmoral vad fan?
Du är för tjock, nej du är för smal, du har gått upp i vikt, du har gått ner i vikt, du borde träna, du borde äta bättre. Vad fan i helvete?
Kan man få vara människa eller? Kan man få njuta av livet? Kan det få vara okej eller vad är grejen.
Måste man vara i världens form för att kunna vara älskad?
Usch på dagens samhälle, usch.

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller helt med dig! Man ska njuta av livet, man lever ju trots allt bara en gång! Du är grym precis som du är! <3

2012-05-22 @ 17:36:08
URL: http://sarafurbacks.blogg.se/
Postat av: Jessi

Tror inte att det finns någon som kan säga rmit det där!

2012-05-22 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0