Joey 13 maj

Igår hade jag mamma och pappa mystid i stallet med min ängel. Vi stog och pratade med Maud och borstade honom.
Sen följde mor och far med en bit ut när vi red till höger, men när vi började trava kunde dom inte hålla tempot riktigt.
Joey hade gått galopp i lördags så han var seg och trött i hela kroppen. Jag hade tänkt köra på med rätt bra tempo men planerna ändrades rätt fort när jag insåg dagsformen på hästen. Så vi skrittade resten av vägen och myste i grönskan och fågelkvittret, übermysigt!

Kommentarer
Postat av: Jane <33

På galoppen var han super lugn och fin, tråkigt att han var trött!

2012-05-14 @ 22:14:30
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0