Kvinna som man är..

så har jag stått i köket och bakat till min fru och pojke.
Så snart kommer alltså Sofia hit innan vi taggar till stallet och hon lär väl plundra sönder min kyl hehe.
Ska spara lite chokladbollar till le boy senare tydligen, snäll som man är .. eller? :d
Nej men jag hoppas att vi slipper rida i regn idag för det är så jävla äckligt, obehagligt och helt klart vidrigt.
Idag hade vi ju nationella vet fan inte alls hur det gick, tror det gick helt okej men å andra sidan tror man väl indirekt alltid det skulle jag vilja påstå. Sen hade vi svenska egentligen men jag valde att hyra hem en kamera och försöka fota hemma men det har inte riktigt hänt än, så får göra det sen.
Behöver akut nytt bildmaterial till bloggen!

Kommentarer
Postat av: Isa

- Nä men joeygubben, varför leker inte du med de andra ponnyhästarna?

- Jag trivs bättre här, med min cecilia!



hahaha fick sån ferdinand feeling när jag såg de andra hästarna låååångt borta ^^

2012-05-16 @ 22:20:16
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0