Resultat Täby Ryttarsällskap/Täby Galopps Ponnyklubb

Herregud vilken ponny jag har! Så himla klockren, gör allt man ber om + lite till.
Efter lite förväntat tjafs när jag red fram på utebanan(han hatar verkligen det underlaget) så gick vi in på framhoppningen och han lyssnade fint.
LC:n slutade med en vinst med härligt stor marginal!
I LB:n var han lite tröttare och lyssnade helt okej på framhoppningen, det var någon gång han slog av. Väl inne på banan gav han allt som vanligt och det slutade med en 2:a plats. 1 tiondel ifrån vinst, lite surt men jag är så himla nöjd ändå för han gav 2 riktigt bra ritter under dagen i värme och bland myggor.
foto: Isa Hassner

Kommentarer
Postat av: Sara

Superduktiga var ni!

2012-05-27 @ 23:00:38
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0