Softis dagen

Tog lite sovmorgon idag hehe,(kunde inte slita mig ifrån christoffer som låg och såg mysig ut.)
Men sen var jag i skolan och hjälpte Lina med hennes arbete och pratade med Sofia typ, åt lunch också.
Sen har jag träffat Jessica och fixat lite saker, vilket känns väldigt bra.
Nu ska jag försöka få pappa att göra pannkakor wiie, och så är det 3:e sista avsnittet av Desperate idag och imorgon är det engelska nationella så får inte sova för sent. MÅSTE komma i tid, första gången till ett nationella i år ... känns ju sådär :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0