Stekande dag

Har haft en rätt slapp och svintråkig dag i skolan, sen har det varit stört varmt och dum som jag var satte jag mig och solade på balkongen där det enligt termometern var hela 40 grader!!! man pallade inte att sitta i mer än 10min i taget innan man gick in en sväng. Huvudvärk och vätskebrist hände ju kan jag ju säga, så gick och la mig i den svala sängen ett tag och ja däckade ju såklart. Sen vaknar jag och det är jättehög musik(som jag satte på själv smart som man är) och mamma och pappa som pratar högt. Så var det middag, huvudet ville sprängas, jag åt och sen kändes det som att jag skulle spy uuuh.
Vi var iväg och kollade på en lägenhet, riktigt fin men vill ha ett helt eget rum och inte att pappa ska bo i det när jag inte är där. Usch fy och blä för det, då får jag ju inget eget kryp in och då lär jag inte bo där lika ofta.
Nu är det duschen snart, ska bli najs att bli ren och fräääsch. Imorrn är det matte nationella och jag är svinrädd.
Är sugen på chokladdoppade jordgubbar... eller en slush mmmmh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0