Svar till "frågestunden"

Hahah jag som var sugen att svara på frågor, så blev det inte riktigt.
Men har en trogen läsare iallafall Isa! Hon har ställt 2 frågor, svarar på dom hehe
Vart ska du flytta?
Vi vet inte riktigt ännu, men vi kollar i Täby och Vallentuna :) Får se vart vi hamnar till slut.
Vad heter le boyfriend?
Han heter Christoffer :)
Bästa och sämsta filmen?
Hm, svårt. Kan inte rikitgt välja 1 favoritfilm utan det är flera riktigt bra. The blind side, Seabuscuit, Vampyrer Suger, Remember the titans är några favvisar har säkert glömt någon nu också :p
Sämsta filmen hmm, det måste nog vara en film jag inte ens pallade se klart förut. Den handlade om några terrorister, hade en kråka på omslaget. Sög riktigt hårt faktiskt


Kommentarer
Postat av: Jane <33

Kan ställa några frågor!

Vilken är Favoritfärgen?

Vad är bästa med Joey?

Vad är det sämsta?

Vem är favoriten av A, vem av b, c och d?

2012-05-08 @ 21:51:33
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0