Våra brister gör oss till människor

Haha nej imorse ville jag verkligen inte gå upp ur sängen, sov riktigt bra inatt faktiskt så skönt. Det blev ju inte sämre av att vakna upp omslingrad runt den finaste. Slänge i mig lite frukost och så blev det till att springa till Nationella - engelska skriva delen uuuh, tror dock att det gick helt okej.
Nu har jag slappat i en och en halvtimme med lunch och sol (inte så varmt tyvärr). Sitter på grafisk kommunikation som vi fick flytta fram lite tidigare, ska göra iordning min portfolio så att Hanna kan bedömma mig och sen funderar jag på att gå hem, borde stanna och göra min hamlet affisch men får se hur motiverad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0