18 augusti 2013

Har suttit och försökt skriva ett inlägg lite då och då nu i sommar men kommer aldrig till skott riktigt, vet inte vad jag ska skriva som inte är helt ointressant..
Om 1 vecka kommer jag sitta och ha ångest för att skolan börjar på måndagen. Jag har 1 hel vecka kvar, wiiie!
Imorgon ska jag försöka byta en kjol om jag hinner, sen ska jag rida min prins. Vilket kommer vara schema för ungefär hela veckan. På onsdag ska jag på avskeds middag för min kompis Mimmi ska åka till USA i 10 månader och utbytesstudenta sig.. Och på lördag ska jag till grönalund med min syster troligtvis, och på söndag är det hoppträning för Haking inför allsvenskan! Är supertaggad :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0