Michael Kors

Jag har ett litet problem.. Jag vill spara till en Michael Kors väska med datorfack, så slipper man tappa bort datorn heheh. Och så är dom otroligt snygga tycker jag.
Frågan är om man ska köpa en svart eller en ljusbrun?
 
Den svarta väskan är mest lättmatchad och den är otroligt fin. Snygg men stilren. Problemet är att ALLA har en sån vilket inte är speciellt kul.
Den bruna är fin den också och skönt att inte alla har en sån, meeen den är inte lika lättmatchad. Jag kan ha den till en av mina vinterjackor och sen kan man ju alltid ha den på sommaren. Men den svarta är mer lättmatchad.
Vill inte ha en väska som alla andra har dock.. 
Vilken tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sven

Jag tror du kommer vara skitfin med den svarta :)

2013-09-14 @ 17:25:34
Postat av: Kajsa

Såå snygg!

Svar: Visst!
Cecilia

2014-05-14 @ 18:30:24
URL: http://kajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0