Back in business

Titta vem som hittat tillbaka! Har låtit bloggen ligga på is ett bra tag, pågrund av lite olika skäl.
Idag har jag faktiskt försökt springa, gick sådär men jag försökte iallafall och det är väl det som räknas? 
Efter att ha legat och flåsat och ha duschat, satte jag mig på bussen till Ann. Vi pratade idéer till min blogg och hur vi ska fixa till den, eller aa hur Ann ska förverkliga min lilla designdröm. Vi har planerat in en photoshoot för nästa vecka så det ska bli spännande att se vad vi kan fixa till, hoppas det blir fint haha.
 
Nu ska jag skypa med min fina vän Mina som sitter på andra sidan Atlanten i USA. Saknar henne nått otroligt.. hon kommer vara borta i hela 10 månder och jag vill gråta redan för att jag vill ha hem henne. Det positiva är att hon kommer få galna minnen för livet, och vi hörs som sagt av ändå.
 
Ska vara lite social med henne nu när vi båda är vakna samtidigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mina

<3

2014-08-13 @ 23:54:20
URL: http://minasbcc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0