Dear John

Dagar som denna, när regnet smattrar mot rutan och hela Stockholm är täckt av ett grått täcke, det är då jag finner ro att kolla på film. Hade en riktig dipp igår och var sååå otroligt nere, när jag vaknade var det inte mycket bättre så bestämde mig för att kolla på en mysfilm. Såklart blev det Dear John, har nått för Channing Tatum haha. Mysigaste mannen man kan hitta tror jag! Nog för att han spelar roller men är man inte mysig i grunden kan man omöjligt spela dom så bra.

På dagens agenda står flytt till mamma, ta mig ner till banken och polisen för fix med mitt nya jobb. Pratade med Ann och visst ska vi fixa bloggen minsann! Så himla fin vän det där
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh älskling! Du är tillbaka!

Svar: Tänkte försöka börja igen :D
Cecilia

2014-08-11 @ 15:06:31
URL: http://madeleinethomson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0