Is all about that bass

Hej mina små godingar!
Ser att statistiken börjar öka, trevligt :)
Idag har jag varit på jobbet, det gick bra och var mysigt idag med vilket känns himla fint. Den läskiga delen är personalrummet hahah vågade mig inte in dit imorse.. får se om jag blir modigare med tiden hehe.
Efter jobbet gick jag hem och tog hand lite om mina små kattprinsessor, övningskörde till stallet och hem, red med Olivia och Elin. Ridturen var superhärlig, dock skulle Joey kunnat släppa lite mer på vänster sida av bettet menmen han behöver arbetas igenom ordentligt kände jag.
 
Nu ska jag och mamma köpa mcdonalds för att sedan bänka oss framför tv:n och invänta underbara Paradise hotel! Är så otroligt hypad på den där jädra såpan.. stupid men så är det, snuskigt underhållande. Ska försöka måla naglarna som jag sagt till mig själv sen i söndags haha, svårt att välja färg.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Vi måste rida tillsammans någon dag :D

Svar: Absolut hjärtat!
Cecilia

2014-08-19 @ 22:48:18
URL: http://janebvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0