På andra tankar

Fy vad bra det gick att övningsköra idag, verkligen superbra! 
Dressyrpasset på Joeygull gick bra tillslut det med. Jag började med att skritta fram ute, sen började jag arbeta lite i skritt på en ruter i mitten av ridbanan. Där arbetade vi först med hörnpasseringar, sen bakdelsvändningar och några få framdelsvändningar. Senare under passet gjorde vi lite slutor och förvändgalopp. Mycket lösgörande övningar idag då jag uppfattat honom stel tidigare i veckan, han blev lite mjukare i slutet. 
 
Nu har jag precis petat i mig lite våfflor och sitter och väntar på elgigantens nattöppning, så spännande att se vad dom prissänker. Ska nog försöka hinna duscha innan så får skynda mig lite nu!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Vad kul att passet gick bra! :D

2014-08-21 @ 21:57:20
URL: http://janebvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0