Pardon me

Har haft några riktigt pissiga dagar måste jag säga, mått sämre än sämst. Ska försöka ta tag i problemen, inte så lätt när det handlar om familj men jag får försöka göra vad jag kan. På måndag börjar jag på mitt nya jobb! Är så himla nervös och taggad på samma gång, ska jobba på min gamla skola som elevassistent och hoppas kunna vara till stor hjälp. 
 
Idag övningskörde jag till stallet och det gick väldigt bra för att ha haft ett så långt uppehåll måste jag faktiskt säga, stolt över mig själv! Väl i stallet gosade jag massor med Joeygull och vi tog en barbacka tur ut på dom gröna sandvägarna, allt ser så himla idylliskt ut på dom det är helt otroligt. Nu på kvällen har jag mest tagit hand om mig själv med snacks, pratat med Olivia, myst med katterna och tagit en riktig "måbra-dusch". Nu ska jag sätta mig ner och skriva lite och när det är klart hade jag tänkt plugga lite körkortsteori.
 
Morgondagen bjuder på shopping, stallet, övningskörning och massa pirr inför första dagen på jobbet. Önska mig lycka till!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det kommer gå bäst på jobbet. Du är så jäkla grym, oroa dig inte! <3

Svar: hoppas deeet är så nervis :(((((( <3
Cecilia

2014-08-17 @ 00:15:38
URL: http://madeleinethomson.blogg.se
Postat av: Mina

LYCKA TILL med nya jobbet - KICK ASS (INTE bokstavligt) ;) Puss

Svar: hahha sötis :D ska göra mitt bästa men är supernervissss, puss! love u
Cecilia

2014-08-17 @ 09:09:21
URL: http://minasbcc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0