Vem lämnade vem? Jag är inte över dig än

Mycket tankar som cirkulerar i mitt huvud idag och de senaste veckorna som gått.. Har svårt att motivera mig själv att blogga när jag mår dåligt men ska försöka.
Just nu ligger jag hemma sjuk, feber och hela köret. Riktigt jävla vidrigt. Kanske borde ta en dusch och försöka tvätta mig frisk, tvätta bort alla känslor. Igår sov jag nästan hela dagen, var hemma från jobbet redan vid 12, men mådde så dåligt att jag däckade inom en halvtimme.
Sömn måste nog vara det bästa mot sorg, att få försvinna från verkligheten för en stund, några timmar av lugn. Eller kanske att få krypa in i någons famn och bara få släppa allt och gråta ut..
Jag tycker nog att det bästa är att borra in ansiktet i min bästaväns trygga ponnypäls, där dömmer ingen mig och där finner jag trygghet, omtanke och kärlek. Där är jag välkommen.

Kommentarer
Postat av: Jane

Cicci du klarar det här! Du är stark <3 love u!

Svar: tack hjärtat.. <3
Cecilia

2014-08-30 @ 22:14:30
URL: http://janebvl.blogg.se
Postat av: TOPPONNYS

Hej! Vilken fin blogg du har :)

Jag heter Alva Cedermark & driver Topponnys.blogg.se tillsammans med Ninn Blomkvist. Vi skriver om allt från tävlingar, träningar och utrustning till tips, åsikter och ridövningar. Jag tror faktiskt att du skulle gilla bloggen, så du får jättegärna kika in om du har lust.

Du kommer inte ångra dig!

Kramar, TOPPONNYS

2014-09-01 @ 10:59:45
URL: http://topponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0