Full rulle

Herregud!
Gårdagen gick av bara farten och jag kan ju tillägga att energin rann ur mig när jag landade i soffan hemma.
Jag sov hos Sofia lördag till söndag, så jag gick upp rätt tidigt för att hon skulle ha öppningen på sitt jobb. Jag åkte hem och tog det lite lugnt o småstädade innan pappa körde mig till MyOne i jakt på lite ridkläder. Jag var inte riktigt nöjd så först åkte jag till stallet och red ut med Elvira, Emelie och Petra och efter det åkte jag och pappa till Hööks och 1000000 butiker i Arninge. Blev helt slut kan jag tala om! Somnade framför soffan efter middagen så glömde till och med duscha, ugh så det är vad som ska göras för min del just nu. Innan duschen tänkte jag göra några träningsövningar hahah, får se hur det går.. lite senare tänkte jag kolla på Frozen i sällskap av mina vilda katter. Toppenskön början på det här lovet! Japp ni hörde rätt, jag har också lov då barnen på jobbet har det. Mindre pengar men en skön vila.
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin häst

Svar: tack :)
Cecilia

2014-10-29 @ 14:52:32
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0