Tiden går fort när man har roligt

Jag har varit skötare på Joey i 7 år och 6 dagar idag, heeeelt otroligt. Det är halva hans liv och en tredjedel av mitt.
Tänk alla minnen vi har skapat tillsammans, alla roliga och obehagliga stunder vi stöttat varandra igenom. Alla tävlingar vi fightats på för att visa att vi också är att räkna med, och alla mysiga vilostunder i hagen.
Han är helt ärligt min bästa vän, och jag är så galet lycklig och glad över att få ha honom i mitt liv för det är få förunnat. 
 
Här kommer lite bilder från åren som gått
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Ni är så otroligt fina tillsammans<3

Svar: tack fina Jane! du är så himla go <3
Cecilia

2014-10-28 @ 16:06:55
URL: http://janebvl.blogg.se
Postat av: Fanny

Åh gud vad fin han är! :)

Svar: Visst är han! :D
Cecilia

2014-12-23 @ 15:43:30
URL: http://fanzyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0