Vad ska man göra?

woooow va tiden har flugit förbi. Idag var första gången på veckor som jag kände att jag kunde ta det lugnt hemma utan att ha varit sjuk.
Det sköna med att jobba på en skola är att jag också får lov! Så nu sitter jag med ett litet höstlov framför mig, får se vad jag ska hitta på..
Vill fixa mitt hår med förlängning på salong men vet inte om det är värt det eller om man ska göra annat för dom pengarna istället. Kommer dock göra håret snart även om ja skiter i det nu. Handlar bara om när jag har pengar till det. Kommer längta galet dock, och vill vara extra fin till jul och nyår!

Åsikter på det?

Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken fin bild ❤️

Svar: tack :D
Cecilia

2014-10-26 @ 00:08:29
URL: http://janebvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0