När ni ändå håller på någon mer?

sara om Lilla vännen?:
tuffa tjejer, du tävlar l:d , man ska inte ha tretorn, charles owen då, folk som kan häst kommer skratta åt dej, men du kan ju skämma ut dej, su rider desutom inte så bra, haha

(inte samma som sagt de andra kommentarerna)

Jag är inte avis på dej lilla gumman, jag tror inte det är någin som är det när du myttar och inbildar dej att du har en egen häst fast han fan är lika mycket min!

sv; tack för din åsikt, jag vill ha charles owen och tretorn för att jag tkr de e snyggt och dom är super sköna är de förbjudet eller? Låt dom skratta jag har inte frågat om dom vill titta :)
Har inte sagt att jag rider bra,

hahahah varför kommenterar du och är så engagerad då? :)
han är min foderponny så indirekt e han min, och jo han är mer min än din
btw jag tävlar inte ld

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad är det här? Tracka Cicci-dagen? Pröva skriv något trevligt i stället så kanske ni mår lite bättre!

Tycker du är en kanontjej, Cicci!

Kram, Nettan

2011-02-14 @ 22:19:45
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Marina

JAG MED, Cicci you own!

2011-02-14 @ 22:29:16
URL: http://marinamicic.blogg.se/
Postat av: Isabelle

ojojoj här luktar det avundsjuka xD haha, Cicci du är duktig på att rida, ingen tvekan! Annars så skulle du och Joey inte tävla L:B!! sen borde nog kolla upp lite skilnader mellan tex L:D och L:B och lite fakta om dig och Joey först. sånt här blir bara larvigt..

hum... har inte Malin B-J hoppat i globen med Tretorn, röda dessutom?

och det där angående charles owen... min kompis rider 1.50 hoppning och tävlat unghäst final på flyinge, med en charles owen! och det är ingen som garvar åt henne kan jag lova!

det är bara att ignorera de som är avis på dig.

2011-02-15 @ 21:58:02
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Sofia

Håller med Isa totalt. Vissa behöver komma bort från datorn lite skaffa lite vettigare saker att göra, det kan ju gå riktigt illa annars. Om dom nu känner att de inte har bättre för sig än att sitta och kommentera sådär.

2011-02-15 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0