Bad

Sara F om Svar på frågor:
Hörde av Åsa att Granby är 6 juni i år som det är bestämt nu. Man kan ju alltid hoppas att dom ändrar :P Jag tror att det har blivit så att man ska kvala till finalen i div 3 från och med iår =)

Svar:
Jag kollade upp och jo Granby går den 6:e i år ;/ dom har ändrat så att man startar 1 halvtimme tidigare också :s
Knasigt att man ska kvala till 3:an de ska ju vara på lite mer "börja tävla nivå" eller jag tyckte de va bra som de va från början iallafall

hm, ja då får man ju se hur det blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0